Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

Eurologia

Dzisiaj jest: wtorek, 20 sierpień 2019 r.
Jesteś tutaj: Strona główna FAQ

Zmiany w penisie po narkotykach

A
A
A

Zmiana koloru żołędzi po narkotykach

Chciałbym o coś zapytać bo mam duży problem a boję się iść do lekarza. Chodzi o to, że po zażyciu narkotyku coś stało się z moim członkiem. A konkretnie z żołędziem na progach gdzieniegdzie zrobił się jakby inny kolor taki ciemno siny. Najgorsze jest to, że to w ogóle nie chce przejść. Jest cały czas jakby skurczony, dziwny w dotyku. Zdaje mi się, że ma inną temperaturę. Co powinien mieć nie wiem, nie jestem lekarzem. Od tego czasu moje nasienie zrobiło się wodniste. Wstydzę się iść do lekarza, a odczuwam straszny dyskomfort. Proszę mi pomóc, powiedzieć co mogę zrobić, czy są jakieś badania które powinienem zrobić lub jakieś lekarstwa. Mam 26 lat i chcę być zdrowy.

Odpowiedź zespołu eUrologia.pl

Zadając pytania w internecie nie znajdzie Pan odpowiedzi na swoje pytania. Aby wiedzieć co Panu dolega należy zgłosić się do urologa. Wstyd przed badaniem jest nieuzasadniony.

Polecane artykuły

Polecane filmy





eUrologia TV

Cystoskopia z wycinkami. Pobranie wycinków w czasie cystoskopii.

TOT - taśmowa operacja nietrzymania moczu u mężczyzn. Leczenie nietrzymania moczu - TOT.

Film poglądowy na temat operacyjnego leczenia raka gruczołu krokowego.

Budowa i funkcja układu moczowego. Układ moczowy - anatomia i fizjologia. Fizjologia nerek.

Cewnikowanie kobiety - założenie cewnika Foley'a do pęcherza moczowego - film instruktarzowy.

Newsletter
Chcesz być na bieżąco i otrzymywać zawsze najświeższe informacje na swoją skrzynkę e-mail?
Zapisz się do naszego newslettera.