Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

Eurologia

Dzisiaj jest: sobota, 24 luty 2018 r.
Jesteś tutaj: Strona główna FAQ

Różowy mocz po uderzeniu w jądra

A
A
A

Spuchnięcie moszny i różowy mocz po uderzeniu

Ostatnio po uderzeniu w jądra są one spuchnięte, bolą i oddaję różowy mocz (zdarza się to tylko jak wstaję rano, potem przez cały dzień jest normalny). Zażywam Nurofen forte i Ketonal. Jestem zagranicą gdzie nie mam dostępu do urologa niestety. Czy jest możliwość, że lekarz rodzinny (bo tylko taki jest tutaj) będzie w stanie wypisać jakiś antybiotyk? Co to może być?

Odpowiedź zespołu eUrologia.pl

Aby ustalić rozpoznanie konieczne jest badanie lekarskie. W celu ustalenia rozpoznania nie wymaga Pan konsultacji urologa. Lekarz rodzinny w razie wątpliwości zleci badanie USG moszny. Najczęstszą przyczyną opisywanych objawów po urazie jest słuczenie, ale nie można jednoznacznie ustalić diagnozy na podstawie przedstawionego opisu. Czasami uraz moszny powoduje, że pacjent zauważa w swojej mosznie coś, na co wcześniej nie zwracał uwagi. Wskazana jest wizyta u lekarza. Leczenie ketoprofenem i ibuprofenem może doprowadzić do powikłań związanych z połaczeniem obu grup leków i może opóźnić rozpoznanie.

Polecane artykuły

Polecane filmy





eUrologia TV

USG jamy brzusznej - USG nerek i pęcherza moczowego.

Nefrektomia laparoskopowa - operacja laparoskopowego usunięcia prawej nerki.

Cystoskopia - widok cewki i pęcherza u mężczyzny z przerostem gruczołu krokowego. Cystoskopia - CY.

E. coli - Escherichia coli - pałeczka okrężnicy - animacja przedstawiająca bakterię.

Laparoskopowa operacja żylaków powrózka nasiennego. Ligatura venae et arteriae spermaticae per laparoscopiam.

Newsletter
Chcesz być na bieżąco i otrzymywać zawsze najświeższe informacje na swoją skrzynkę e-mail?
Zapisz się do naszego newslettera.