Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

Eurologia

Dzisiaj jest: piątek, 19 lipiec 2019 r.
Jesteś tutaj: Strona główna FAQ

Byłem pacjentem Centrum Onkologii na ul.Rentgena 5 w WarszawieNa oddziale urologii.Leczony na raka prostaty

A
A
A

Pocenie się po zastrzykach hormonalnych

Byłem pacjentem Centrum Onkologii na ul.Rentgena 5 w Warszawie Na oddziale urologii. Leczony na raka prostaty. Dwa lata temu opuściłem szpital po naświetlaniu raka prostaty.Obecnie jestem leczony hormonalnie.Co pół roku wsztrzykiwany mam implant podskórnie.Ostatnia wizytę kontrolną miałem w dniu 19.października.Mam zordynowany kolejny już zastrzyk hormonalny.Moje PSA wynosi 0,019. Proszę o wyjaśnienie mi jak długo jeszcze będę zmuszony przyjmować zastrzyki hormonalne.Pragnę poinformować Państwa,że bardzo w trakcie leczenia hormonalnego się pocę.Jest to dla mnie szczególnie uciążliwe.Bardzo proszę o szczerą i rzetelną poradę.Mój lekarz obecnie prowadzący nie udzielił mi takiej informacji. Mój adres e-mailowy: Serdecznie Państwu dziękuję za udzielenie informacji

Odpowiedź zespołu eUrologia.pl

Polecane artykuły

Polecane filmy





eUrologia TV

Cystoskopia - widok wnętrza pęcherza - wziernikowanie pęcherza moczowego. Oglądanie pęcherza - cystoskopia.

Budowa i funkcja układu moczowego. Układ moczowy - anatomia i fizjologia. Fizjologia nerek.

E. coli - Escherichia coli - pałeczka okrężnicy - animacja przedstawiająca bakterię.

Prostatectomia radykalna - usunięcie prostaty w raku gruczołu krokowego.

Przerost stercza - leczenie zielonym laserem

Newsletter
Chcesz być na bieżąco i otrzymywać zawsze najświeższe informacje na swoją skrzynkę e-mail?
Zapisz się do naszego newslettera.