Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

Eurologia

Dzisiaj jest: wtorek, 25 luty 2020 r.
Jesteś tutaj: Strona główna FAQ

Dlaczego mam zaczerwionego członka?

A
A
A

Zaczerwienienie członka - maści

Borykam się z takim problemem: mój członek i skórka, która go otacza jest zaczerwieniona i swędzi mnie , jest to dla mnie duży dyskomfort ponieważ nie mogę współżyć z partnerką. Używałem 2 maści, ale żadna mi nie pomaga. Pierwsza to Clotrimazolum a 2 nie pamiętam wiem że jej kolor jest żółty. Co robić w takim przypadku?

Odpowiedź zespołu eUrologia.pl

Konieczna jest wizyta u urologa lub dermatologa. Opis nie pozwala na ustalenie rozpoznania. Clotrimazolum jest kremem stosowanym w leczeniu infekcji grzybiczych. Zaczerwienie żołędzi i świad napletka mogą być objawem różnych chorób np. cukrzycy, uczuleń, stanów zapalnych...

Polecane artykuły

Polecane filmy





eUrologia TV

TURBT - transurethral resection of bladder tumour. Usunięcie guza pęcherza moczowego.

Ureterocele - torbiel ujścia pęcherzowego moczowodu - leczenie operacyjne laserem.

Animacja przedstawiająca operację prostatektomii radykalnej wykonywaną u pacjentów z rakiem stercza.

TURBT - Transurethral resection of bladder tumour. Przezcewkowa resekcja guza.

Obraz śródmiąższowego zapalenia pęcherza moczowego w cystoskopii.

Newsletter
Chcesz być na bieżąco i otrzymywać zawsze najświeższe informacje na swoją skrzynkę e-mail?
Zapisz się do naszego newslettera.