Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

Eurologia

Dzisiaj jest: piątek, 03 grudnia 2021 r.
Jesteś tutaj: Strona główna FAQ

Levitra - zaburzenia rytmu serca

A
A
A

Levitra - zaburzenia rytmu serca

Ostatnio na wizycie u kardiologa lekarz stwierdził, że mam zmiany w EKG, których wcześniej nie było. Wypytał mnie i wyszło, że może mieć to związek ze stosowaniem leku na erekcję Levitra. Jaki jest związek między Levitrą a zmianami w EKG?

Levitra - Vardenafil - wpływ na odcinek QT w EKG

Odpowiedź zespołu eUrologia.pl

Levitra jest lekiem z grupy inhibitorów fosfodiesterazy - 5 stosowanym w leczeniu zaburzeń erekcji u mężczyzn. Levitra zawiera Vardenafil, który w kilku badaniach wymieniany był jako czynnik zwiększający ryzyko wydłużenia odcnka QT w EKG. Więcej informacji można znaleźć w dziale: Levitra - ulotka.

Polecane artykuły

Polecane filmy





eUrologia TV

Fotoselektywna waporyzacja prostaty laserem zielonym. Laser zielony - odparowanie gruczołu krokowego laserem.

Ureterocele - torbiel ujścia pęcherzowego moczowodu - leczenie operacyjne laserem.

Rola żurawiny w profilaktyce i wspomaganiu zakażeń układu moczowego.

Rozcięcie zwężenia ujścia zewnętrznego cewki moczowej - meatotomia.

Laparoskopowa operacja żylaków powrózka nasiennego. Ligatura venae et arteriae spermaticae per laparoscopiam.

Newsletter
Chcesz być na bieżąco i otrzymywać zawsze najświeższe informacje na swoją skrzynkę e-mail?
Zapisz się do naszego newslettera.