Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

Eurologia

Dzisiaj jest: piątek, 15 listopad 2019 r.
Jesteś tutaj: Strona główna FAQ

Zaczerwienienie i plamy na żołędzi

A
A
A

Zaczerwienienie i plamy na żołędzi

Mam od jakiegoś pół roku problemy z moim żołędziem. Coś mi na nim sie pojawiło, jakieś zaczwerwienienie i plamy. Zaczęło się od małej plamki a teraz mam więcej tego. Podejrzewam ż ezaczęło się to po użyciu żelu intymnego rozgrzewającego Durex. Jak robię sex to potem widać że podrażnione jest bardziej. Nie boli mnie to ani nie swędzi. Nic kompletnie. Tylko ż ejest. Byłem ponad miesiąc temu u urologa to dał mi maść bactroban i płyn batrafen. Mówi że zniknie szybko. Nie stało się tak. Owszem podczas smarowania uprawiałem sex z żoną i jej nic się nie działo ani nie dzieje. Poszedłem do niego jeszcze raz i znów dał mi bactroban i tabletki metronidazol. Wziąłem je i smarowałem i nadal nie pomaga. Kazał mi się powstzrymać od sexu ale wiecie jak mto jest. Starałem się i tak długo powstrzymać. Nie mam pojęcia co to jest. On mi daje leki na jakieś bakterie i grzyby ale skoro mojej żonie nic sie nie dzieje to chyba coś innego to jest.

Białe plamy na żołędziu

 Zaczerwienienie - plamy na żołędziu

Odpowiedź zespołu eUrologia.pl

Polecane artykuły

Polecane filmy





eUrologia TV

Kroczowa prostatektomia raka gruczołu krokowego - leczenie operacyjne raka prostaty.

TURBT - Transurethral resection of bladder tumour. Przezcewkowa resekcja guza.

Zakładanie cewnika DJ do moczowodu - założenie cewnika moczowodowego Pig Tail - JJ.

Zielony laser - leczenie przerostu gruczołu krokowego. Operacja prostaty laserem zielonym.

Rozcięcie zwężenia cewki moczowej - urethrotomia optica interna - operacja zwężenia cewki.

Newsletter
Chcesz być na bieżąco i otrzymywać zawsze najświeższe informacje na swoją skrzynkę e-mail?
Zapisz się do naszego newslettera.