Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

Eurologia

Dzisiaj jest: piątek, 19 lipiec 2019 r.
Jesteś tutaj: Strona główna FAQ

Duży krwiak podskórny po zastrzyku Zoladex

A
A
A

Duży krwiak podskórny po zastrzyku Zoladex

Wczoraj mój dziadek miał podawany implant hormonalny Zoladex. Dziadek jest leczony od blisko roku i co 3 miesiące ma podawane zastrzyki. Po powrocie do domu dziadek pokazał mi dużego krwiaka na brzuchu w okolicy podania leku. Jak leczy się krwiaki po zastrzyku w skórę brzucha? Czy musimy jechać do urologa (mamy 40 km).

Odpowiedź zespołu eUrologia.pl

Podanie implantu Zoladex może być przyczyną powstania podskórnego krwiaka. z reguły zmiany są powierzchowne i nie wymagają żadnego leczenia. Czasami jednak zdarza się powstanie dużego krwiaka podskórnego, który wymaga interwencji chirurgicznej. Jeśli macie Państwo wątpliwości proszę zgłosić się do lekarza rodzinnego, który po zbadania dziadka odpowie Państwu czy powstały krwiak jest istotny klinicznie czy nie. Większość zmian tego typu ma charakter podbiegnięć krwawych i nie wymaga żadnego leczenia.

Zoladex 10,8 LA

Polecane artykuły

Polecane filmy





eUrologia TV

Cystoskopia z wycinkami - pobranie wycinków do badania histopatologicznego.

Przezskórne leczenie odlewowej kamicy nerkowej - PCNL.

Film poglądowy na temat operacyjnego leczenia raka gruczołu krokowego.

Urostomia - odprowadzenie moczu sposobem Brickera po cystektomii radykalnej.

TOT - taśmowa operacja nietrzymania moczu u mężczyzn. Leczenie nietrzymania moczu - TOT.

Newsletter
Chcesz być na bieżąco i otrzymywać zawsze najświeższe informacje na swoją skrzynkę e-mail?
Zapisz się do naszego newslettera.