Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

Eurologia

Dzisiaj jest: wtorek, 15 październik 2019 r.
Jesteś tutaj: Strona główna FAQ

Nawrót rzeżączki po leczeniu antybiotykiem

A
A
A

Nawrót zakażenia rzeżączki po stosowaniu antybiotyków

Tydzień temu miałem wyciek żółtej, gęstej ropy z cewki moczowej oraz silne dolegliwości w czasie oddawania moczu. Dostałem antybiotyk - Zinnat. Po 3 dniach dolegliwości ustąpiły a ja odstawiłem tabletki żeby uniknąć działań niepożądanych ze strony jelit - zawsze mam biegunkę. Lekarz rodzinny postawił rozpoznanie rzeżączki (miałem sex z nieznajomą kobietą). Od wczoraj mam znowu wyciek ropy z cewki i piieczenie. czy jest możliwy wyciek z cewki moczowej pomimo zastosowanego leczenia antybiotykiem?

Odpowiedź zespołu eUrologia.pl

Z przedstawionego opisu wynika, że rzeczywiści mógł się Pan zarazić rzeżączką. Odstawienie antybiotyku niestety nie było najlepszym rozwiązaniem. Wyciek z cewki moczowej sugeruje nawrót zakażenia. Konieczna jest konsultacja z lekarzem i dalsze leczenie. Więcej informacji można znaleźć w artykule: Rzeżączka - objawy i leczenie.

Polecane artykuły

Polecane filmy





eUrologia TV

CT - obrazowanie trójwymiarowe układu moczowego. Rekonstrukcja 3D uładu moczowego.

Endoskopowe przezskórne usunięcie złogu z nerki - PCNL.

Operacja kamicy pęcherza moczowego laserem holmowym. 

Samobadanie jako profilaktyka raka jądra. Zapobieganie rakowi jądra.

Wyciągnięcie cewnika DJ - Pig - Tail z moczowodu - widok z kamery endoskopowej.

Newsletter
Chcesz być na bieżąco i otrzymywać zawsze najświeższe informacje na swoją skrzynkę e-mail?
Zapisz się do naszego newslettera.