Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

Eurologia

Dzisiaj jest: sobota, 10 kwietnia 2021 r.
Jesteś tutaj: Strona główna FAQ

Priapizm a leki na schizofrenię

A
A
A

Priapizm a leki na schizofrenię

Mój partner ma schizofrenię i od 2 dni miał bolesny wzwód prącia - priapizm. Z takim rozpoznaniem został przyjęty do kliniki urologii. Wczoraj miał nakłucie ciał jamistych w znieczuleniu. Czy priapizm może mieć związek z chorobą psychiatryczną? Czy schizofrenia dobrze leczona psychiatrycznie może mieć takie objawy?

Odpowiedź zespołu eUrologia.pl

Schizofrenia nie powoduje powstania bolesnego wzwodu prącia czyli priapizmu. Najbardziej prawdopodobną przyczyną priapizmu u Pani partnera są leki stosowane w leczeniu schizofrenii. Urolodzy wykonali nakłuci ciał jamistych metodą Wintera, która usuwa krew z ciał jamistych. Bardzo prawdopodobne, że po konsultacji psychiatrycznej konieczna będzi modyfikacja dawki, któregoś z leków lub zamiana na inny. Więcej informacji na temat bolesnego wzwodu prącia można znaleźć w artykule: Priapizm - diagnostyka i leczenie.

Polecane artykuły

Polecane filmy





eUrologia TV

Film edukacyjny na temat zapalenia pęcherza moczowego.

Cystoskopia z wycinkami. Pobranie wycinków w czasie cystoskopii.

Przezcewkowa resekcja prostaty - TURP. Operacyjne leczenie BPH.

Cewnikowanie moczowodu - zakładanie cewnika moczowodowego do moczowodu.

Operacja kamicy pęcherza moczowego laserem holmowym. 

Newsletter
Chcesz być na bieżąco i otrzymywać zawsze najświeższe informacje na swoją skrzynkę e-mail?
Zapisz się do naszego newslettera.