Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

Eurologia

Dzisiaj jest: piątek, 23 sierpień 2019 r.
Jesteś tutaj: Strona główna FAQ

Brak wytrysku po leku na prostatę

A
A
A

Brak wytrysku po leku na prostatę

Od 2 miesięcy leczę się na przerost prostaty. Dostałem od urologa lek Omnic Ocas po którym zdecydowanie lepiej się sika i nie muszę wstawać w nocy do toalety. Zaniepokoił mnie fakt, że nie mam wytrysku tak jak zwykle - pojawia się tylko niewielka ilość spermy lub wogóle. Czy lek na prostatę może być powodem braku wytrysku? Czy jądra przestały produkować nasienie? Mam prawidłowy poziom PSA a badanie palcem przez odbytnicę nie budzi zastrzeżeń.

Odpowiedź zespołu eUrologia.pl

Jeśli Pana stan przedmiotowy nie budzi zastrzerzń urologa i zapisał Panu alfa - bloker stosowany łagodnym przeroście gruczołu krokowego to objawy, które Pan opisuje wywołane są najprawdopodobniej przez działanie leku. Opisywana przez Pana sytuacja nazywana jest wytryskiem wstecznym. Alfa - blokery  nie powodują zmniejszenia objętości nasienia - nasienie w wytrysku wstecznym cofa się do pęcherza moczowego. Objaw ten nie stanowi zagrożenia dla Pana zdrowia. W razie jekichkolwiek wątpliwości należy zgłosić się do urologa.

Polecane artykuły

Polecane filmy





eUrologia TV

Kamica pęcherza moczowego w przebiegu BPH - litotrypsja i TURP.

E. coli - Escherichia coli - pałeczka okrężnicy - animacja przedstawiająca bakterię.

Przerost stercza - leczenie zielonym laserem

Wyciągnięcie cewnika DJ - Pig - Tail z moczowodu - widok z kamery endoskopowej.

Operacja plastyki połączenia miedniczkowo - moczowodowego - operacja robotem da Vinci.

Newsletter
Chcesz być na bieżąco i otrzymywać zawsze najświeższe informacje na swoją skrzynkę e-mail?
Zapisz się do naszego newslettera.