Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

Eurologia

Dzisiaj jest: czwartek, 23 styczeń 2020 r.
Jesteś tutaj: Strona główna FAQ

Brak wytrysku po erekcji spowodowanej sidenafilem. Jestem w trakcie hormoterapi, Czy jest to uleczalne.

A
A
A

Brak wytrysku po erekcji spowodowanej sidenafilem. Jestem w trakcie hormoterapi, Czy jest to uleczalne.

 

Odpowiedź zespołu eUrologia.pl

Polecane artykuły

Polecane filmy





eUrologia TV

Kroczowa prostatektomia raka gruczołu krokowego - leczenie operacyjne raka prostaty.

Profilaktyka raka pęcherza moczowego.

Cewnikowanie moczowodu - zakładanie cewnika moczowodowego do moczowodu.

Kamica ureterocele - złóg w torbieli ujścia pęcherzowego moczowodu - leczenie operacyjne.

Przygotowanie preparatu z prostatektomii do oceny histopatologicznej.

Newsletter
Chcesz być na bieżąco i otrzymywać zawsze najświeższe informacje na swoją skrzynkę e-mail?
Zapisz się do naszego newslettera.