Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

Eurologia

Dzisiaj jest: niedziela, 19 listopad 2017 r.
Jesteś tutaj: Strona główna FAQ

Problem ze wzwodem - zanikanie członka

A
A
A

Problem ze wzwodem - cofanie się członka

Pracuję poza granicami Polski. Ze względu na pracę kobietę widzę średno co trzy miesiące. Zauważyłem jakby spadek potrzeb kontaktów seksualnych. Poczatkowo przy Viagrze 100 mg (50 mg jakby nie działa - żadnej reakcji ze strony członka z Viagra 50 mg) miałem pełny wzwód, ale obecnie ledwo w połowie. Zauważyłem również jakby nieużywany członek się cofnął w głąb organizmu. Czy to mozliwe? Co mam robić w obecnej sytuacji. W czasie pracy nawet gdybym chcial nie mam możliwosci kontaktów z kobietami, a nie interesuje mnie masturbacja

Odpowiedź zespołu eUrologia.pl

Zanik libido może mieć rózne przyczyny. Rzadkie stosunki seksualne z całą pewnością nie spowodoują zaniku penisa atym bardziej jegoo cofania się w głąb ciała. Podstawową kwestią jest ocena czy nie ma Pan problemów z nadwagą, zaburzeniami lipidowymi i nikotynizmem. Przepracowanie i brak aktywności fizycznej mogą być przyczyną pogorszenia stosunków i spadkiem libido. Po powrocie do kraju warto wybrać się do urologa. Dodatkowe informacje można znaleźć w artykule: Przyczyny zaburzeń wzwodu.

Polecane artykuły

Polecane filmy





eUrologia TV

Rekonstrukcja cewki moczowej - operacja klasyczna.

Kamica pęcherza moczowego i moczowodowa - URSL i usunięcie złogu.

Przezskórne usunięcie złogów z nerki metodą PCNL.

Prostatektomia radykalna - leczenie operacyjne raka prostaty - operacja klasyczna.

Cystoskopia - widok wnętrza pęcherza - wziernikowanie pęcherza moczowego. Oglądanie pęcherza - cystoskopia.

Newsletter
Chcesz być na bieżąco i otrzymywać zawsze najświeższe informacje na swoją skrzynkę e-mail?
Zapisz się do naszego newslettera.