Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

Eurologia

Dzisiaj jest: niedziela, 17 października 2021 r.
Jesteś tutaj: Strona główna FAQ

Lek Megalia a problemy z erekcją

A
A
A

Lek Megalia a problemy z erekcją

Od dziecka miałem problem z apetytem. Znajomy polecił mi lek Megalia oraz go załatwił (jest na receptę). Apetyt już na 2 dzień zaczął mi dopisywać jednak poczułem znaczny spadek libido. Mój penis stał się bez życia. Nawet gdy uzyskam delikatny wzwód to jest i tak dosyć miękki. Główka nie jest "napompowana". Również ciężko jest mi uzyskać orgazm. Ostatnio godzinę z żoną próbowaliśmy i nic. Buteleczka Megalii przeznaczona na 24 dni. Ja po 15 zaprzestałem picia tego leku. Apetyt mam dalej, 6 posiłków dziennie zjadam bez problemów. Jednak zastanawiam.się kiedy organizm dojdzie do siebie płciowo, kiedy znowu będziemy mogli z żoną cieszyć się z sexu. Ewentualnie czy mogę nabawić się poważniejszych dolegliwości?

Odpowiedź zespołu eUrologia.pl

Megalia zawiera octan megestrolu, który jest syntetycznym progestagenem. Lek może mieć negatywny wpływ na libido i erekcję. Zaburzenia erekcji wywołane przez lek Megalia z reguły ustępują po kliku tygodniach. W razie problemów należy zgłosić się do urologa lub endokrynologa.

Polecane artykuły

Polecane filmy





eUrologia TV

Przerost stercza - leczenie zielonym laserem

UOW - uretrotomia optyczna wewnętrzna - endoskopowe leczenie zwężenia cewki moczowej.

TOT - taśmowa operacja nietrzymania moczu u mężczyzn. Leczenie nietrzymania moczu - TOT.

Objawy raka pęcherza moczowego. Prezentacja objawów raka pęcherza.

Urostomia - odprowadzenie moczu sposobem Brickera po cystektomii radykalnej.

Newsletter
Chcesz być na bieżąco i otrzymywać zawsze najświeższe informacje na swoją skrzynkę e-mail?
Zapisz się do naszego newslettera.