Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

Eurologia

Dzisiaj jest: niedziela, 23 stycznia 2022 r.
Jesteś tutaj: Strona główna FAQ

Stosowanie antybiotyków i leków osłonowych

A
A
A

Dziwny posmak w ustach w czasie antybiotykoterapii - stosowanie probiotyków

Wczoraj zaczęłam brać antybiotyk i cały czas czuję taki niesmak w ustach i jest mi trocę niedobrze tak jak bym miała zgagę. Oczywiście biorę osłonę, ale nic to nie daje. Jeszcze proszę mi powiedzieć czy osłonę bierze się przed dawką antybiotyku czy po?

Odpowiedź zespołu eUrologia.pl

Probiotyk stosuje się 2 - 3 godziny po przyjęciu dawki antybiotyku. Niesmak w ustach może być zgłaszany przez pacjentów stosujących antybiotykoterapię. Więcej informacji można znaleźć w dziale: Probiotyki - mechanizm działania i dawkowanie. Probiotyk powinien być stosowany przez kilka dni po zakończeniu stosowania antybiotyku.

Polecane artykuły

Polecane filmy





eUrologia TV

Kroczowa prostatektomia raka gruczołu krokowego - leczenie operacyjne raka prostaty.

Budowa i funkcja układu moczowego. Układ moczowy - anatomia i fizjologia. Fizjologia nerek.

Cystoskopia z wycinkami - pobranie wycinków do badania histopatologicznego.

Zielony laser - operacja przerostu gruczołu krokowego laserem zielonym. Greenlight - operacje prostaty laserem.

Operacja przedstawiająca eksplorację moszny u pacjenta ze skrętem jądra.

Newsletter
Chcesz być na bieżąco i otrzymywać zawsze najświeższe informacje na swoją skrzynkę e-mail?
Zapisz się do naszego newslettera.