Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

Eurologia

Dzisiaj jest: poniedziałek, 21 październik 2019 r.
Jesteś tutaj: Strona główna FAQ

Sterydy i problem z nasieniem i moczem

A
A
A

PRZEZ 15 LAT BIORE STERYDY.OD MIESIACA MOJ MOCZ ZROBIL SIE BARDZO ZOLTY,SPERMA ZMIENILA OLOR NA ZOLTAWY I ZMIENILA SIE JEJ KONSYSTENCJA JEST TAK DZIWNIE KLEJACA,MIESIAC TEMU PRZY ODDAWANIU MOCZU PARE RAZY BOLALO MNIE PODBRZUSZE.CO TO MOZE BYC,BO

CZY TO MOZE BYC RAK ?

Odpowiedź zespołu eUrologia.pl

Polecane artykuły

Polecane filmy





eUrologia TV

Cystoskopia - widok wnętrza pęcherza - wziernikowanie pęcherza moczowego. Oglądanie pęcherza - cystoskopia.

Brachyterapia - radioterapia raka gruczołu krokowego. Rak prostaty - leczenie brachyterapią.

Kamica ureterocele - złóg w torbieli ujścia pęcherzowego moczowodu - leczenie operacyjne.

CT - obrazowanie trójwymiarowe układu moczowego. Rekonstrukcja 3D uładu moczowego.

Cystoskopia z wycinkami. Pobranie wycinków w czasie cystoskopii.

Newsletter
Chcesz być na bieżąco i otrzymywać zawsze najświeższe informacje na swoją skrzynkę e-mail?
Zapisz się do naszego newslettera.