Forum eUrologia.pl - forum urologiczne dla pacjentów Strona Główna Forum eUrologia.pl - forum urologiczne dla pacjentów
Forum urologiczne dla pacjentów

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmieniona skóra żołędzi po leczeniu klotrimazolem
Autor Wiadomość
Xavery 

Dołączył: 25 Paź 2019
Posty: 1
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-10-25, 14:19   Zmieniona skóra żołędzi po leczeniu klotrimazolem

Witam
Mam 23 lata, od jakiegoś roku zmagałem się z leczeniem grzybicy prącia.
Po kuracji klotrimazolem zmiany znikały po czym po mniej niż miesiącu nawracały ponownie
Teraz od ostatniej kuracji (w ciągu roku miałem ich 4)minęło jakieś 2 miesiące ale przykładam bardzo dużą uwagę do higieny intymnej. Kilka razy dziennie przemywam dokładnie żołądź. Niby jest ok, ale jak czasami nie zdążę rano tego zrobić przed wyjściem na zajęcia to znów robi się czerwony... mniejsza.
Chciałem zapytać czy Ktoś z Was miał może tak ze po kuracji klotrimazolem skóra na żołędzi robiła się sucha, pomarszczona, przypomina trochę jakbym naciągną na nią folię śniadaniową
Gdy tylko ściągnę napletek to po chwili skóra robi się sucha i marszczy się i to bardzo.


Myślałem nad tym żeby smarować to kremem nawilżającym, ale boje się że jak czymś posmaruje to znowu nawróci mi się grzybica (wilgotne środowisko)
Czy miał ktoś kiedyś problem z takim czymś?
Jeśli tak co stosowaliście?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   




Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Support forum by phpBB3 Assistant